Vrácení, výměna, reklamace
Vrácení zboží ve 14denní lhůtě
Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. právě v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, a to do 14dnů od převzetí zboží.
Postupujte prosím podle následujících instrukcí. Vše co nejdříve vyřídíme.
- Zboží prosím vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu včetně visaček, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím.
- Do balíčku prosím vždy připojte průvodní dopis - vytiskněte a vyplňte připravený formulář (naleznete ho v příloze prvního e-mailu s objednávkou), nebo dopis napište ručně a vyplňte požadované údaje uvedené ve formuláři.
- Zašlete na adresu (nikdy ne na dobírku):
Výměna zboží
Netrefili jste velikost? Nezoufejte, to vyřešíme. Dodržte prosím tento postup:
- Zboží prosím vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu včetně visaček, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím.
- Do balíčku připište číslo objednávky, za jakou velikost chcete vyměnit, číslo účtu, na které Vám vrátíme případný finanční rozdíl, pokud bude požadovaná velikost levnější než původně zakoupená.
- Zašlete na adresu:
Nebo zašlete do výdejního místa Zásilkovny:
Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena pouze kupní cena zboží bez nákladů na dopravu. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. V případě vrácení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím číslo účtu. Pokud vyměňujete zboží za jiné, je skutečně vynaloženým nákladem dopravné.
Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, zavolejte na +420 720 189 208, nebo napište na beskydog.info@gmail.com
Reklamace
I přesto, že prodáváme pouze ověřené a velmi kvalitní zboží, může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Kontaktujte nás prosím nejprve e-mailem beskydog.info@gmail.com (je třeba uvést Vaše jméno, číslo objednávky / faktury a název reklamovaného zboží). O dalším postupu Vás budeme neprodleně informovat.
Zákazník je povinen reklamaci nahlásit hned po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno.
Zboží nezasílejte na dobírku!