Vrácení, výměna, reklamace

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. právě v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, a to do 14dnů od převzetí zboží.
Postupujte prosím podle následujících instrukcí. Vše co nejdříve vyřídíme.
  • Zboží prosím vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu včetně visaček, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím.
  • Do balíčku prosím vždy připojte průvodní dopis - vytiskněte a vyplňte připravený formulář (naleznete ho v příloze prvního e-mailu s objednávkou), nebo dopis napište ručně a vyplňte požadované údaje uvedené ve formuláři.
  • Zašlete na adresu (nikdy ne na dobírku):
 

Výměna zboží 

Netrefili jste velikost? Nezoufejte, to vyřešíme. Dodržte prosím tento postup:
  1. Zboží prosím vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu včetně visaček, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím.
  2. Do balíčku připište číslo objednávky, za jakou velikost chcete vyměnit, číslo účtu, na které Vám vrátíme případný finanční rozdíl, pokud bude požadovaná velikost levnější než původně zakoupená.
  3. Zašlete na adresu:
    Nebo zašlete do výdejního místa Zásilkovny: 
Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena pouze kupní cena zboží bez nákladů na dopravu. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. V případě vrácení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím číslo účtu. Pokud vyměňujete zboží za jiné, je skutečně vynaloženým nákladem dopravné.
 
Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, zavolejte na +420 720 189 208, nebo napište na beskydog.info@gmail.com
 
 

Reklamace

I přesto, že prodáváme pouze ověřené a velmi kvalitní zboží, může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Kontaktujte nás prosím nejprve e-mailem beskydog.info@gmail.com (je třeba uvést Vaše jméno, číslo objednávky / faktury a název reklamovaného zboží). O dalším postupu Vás budeme neprodleně informovat.
Zákazník je povinen reklamaci nahlásit hned po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno.
Zboží nezasílejte na dobírku!